sobota, 1. maj 2010

100 naj... avstralski film

Zelo malo filmov iz Avstralije, ki so nastali pred letom 1970, se omenja kot dobre ali tiste, katere si velja zapomniti kot ene najboljših iz te države. Komaj s pojavljanjem novega filmskega vala in s prihodom režiserjev kot so Bruce Beresford, Phillip Noyce, Peter Weir ali Fred Schepisi se je avstralski film resneje začel pojavljati v filmskem svetu. Do danes je v Avstraliji nastalo ravno toliko število zanimivih filmov, da sem lahko brez pretiravanja zapolnil celotno stotko.
Tako so se na tej lestvici znašle nekoliko starejše klasike - Walkabout, The Last Wave ali The Chant of Jimmie Blacksmith, nekoliko novejše klasike - Romper Stomper, Strictly Ballroom ali Muriel's Wedding, nekoliko manj znani, vendar kultni - Long Weekend, Wake in Fright ali Hercules Returns, vsesplošno znani hiti - Mad Max, Crocodile Dundee ali Young Einstein, odlične komedije - Kenny, The Castle ali Bliss ter meni eni najboljših filmov, kar jih poznam - Lantana, Breaker Morant in Evil Angels (A Cry in the Dark). No, to jih je le nekaj... več pa v videu.

Zadnjič sem za skupino Thrice omenil kot mojo najboljšo tege zadnjega desetletja. Evo, tokrat grem še desetletje nazaj in se ustavim pri moji takratni naj skupini The Smashing Pumpkins.



4 komentarji:

  1. Doodal bom samo tole:

    http://filmoljub.blogspot.com/2010/02/poklon-avstraliji_3799.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj si me spomnil... himna "For those about to rock" (AC//DC), bi se tukaj super prilegla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi "Land Down Under" bi sedla. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predlagam Midnight Oil - "My Country". :)

    OdgovoriIzbriši