nedelja, 30. maj 2010

Komt een vrouw bij de dokter


Naslov:
Komt een vrouw bij de dokter (Stricken) - Leto: 2009 - Država: Nizozemska - Žanr: Drama - Dolžina: 105 min. - Režija: Reinout Oerlemans - Igrajo:Carice van Houten, Barry Atsma, Anna Drijver, Jeroen Willems - imdb

To, kar si ob začetku nikoli ne bi mislil, sem kasneje počel toliko več. Preklel sem sam film, predvsem pa sebe, ker sem se zopet tako nepripravljen ujel v past manipuliranja čustev.
Prav ničesar ni nakazovalo na takšen preobrat, po tako kičastem, pop romantičnem začetku, ko se srečata dva, ki sta si usojena. Ljubezen na prvi pogled med Carmen in Stijn. Tu štima vse, od lepote do kariere. Ljubezen je celo tako močna, da Carmen celo spregleda občasni skok čez plot svojega moža. Ve, da jo njen mož ljubi. Vse dokler je lepa, mlada in uspešna…
Se spomnite, kako se je po odličnem Zwartboeku veliko govorilo o igralki Carice van Houten? No, tukaj je še boljša. Še bolj tragična…
»Rak na dojki,« pravi zdravnica. Šok - seveda, ampak skupaj bova zmogla, pomislita zakonca. V srečnem in slabem dokler naju smrt ne loči. Hja, saj veste kako neobzirni, direktni, surovi in realni so pri tem filmski Evropejci. Oni se ne ozirajo na čustva svojih gledalcev, kot to počnejo Američani v podobnih filmih. Ko boli, udarijo še bolj. Ob vsej patetiki izgubljenega moža in predvidljivosti pogumne žene, se tukaj ne preskoči tisti neugodni trenutek bolezni.
Življenje… diagnoza, kemoterapija, obsevanje, operacija…smrt. Ta sicer služi za majhno propagando evtanazije, ki na Nizozemskem pravno velja, vendar ne v tolikšni meri, kot je to počel prav tako velik nizozemski hit Simon.


OCENA: -4


5 komentarjev:

  1. Očitno gre za film po knjigi 'Pride ženska k zdravniku', avtor Ray Kluun.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav imaš. Tudi zaradi knjige (poleg popularnosti van Houtenove), je film doživel tako veliko gledanost doma in kot opažam, bi jo tudi pri nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. A kdo ve, če se ta film kje pri nas da dobiti? Na kakršenkoli način...
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. En način je sigurno ta:
    http://thepiratebay.org/torrent/6011965/Komt_Een_Vrouw_Bij_De_Dokter_%5BStricken%5D.2009.BRRip.XviD.AC3-VLiS
    + podnapisi:
    http://www.podnapisi.net/sl/komt-een-vrouw-bij-de-dokter-2009-titlovi-p1161458
    Je pa bil nedavno tudi na RTVSLO...

    OdgovoriIzbriši
  5. Že nekaj časa spremljam ta blog in danes sem se počutila, kot da moram deliti svojo zgodbo, ker sem bila tudi žrtev. Potem, ko sem bil sedem let z njim, se je razšel z mano, naredil sem vse, da sem ga vrnil, vendar je bilo vse zaman, toliko sem si ga želel zaradi ljubezni, ki jo imam do njega, prosil sem ga z vsem, Obljubil sem, a je zavrnil. Mati sem razložil težavo in predlagala mi je, da se raje obrnem na urok, imenovan Drigbinovia, ki mi bo pomagal oddati urok, da ga vrnem nazaj, toda nikoli nisem verjel v urok, nisem imel druge izbire, kot da poskusim uničiti urok, in on je rekel da me ne skrbi več, da bo vse v redu, da se bo moj bivši vrnil, drugi dan je presenetljivo vrgel urok v moje ime, bilo je okoli 16. ure. Bivši me je poklical, bil sem tako presenečen, odgovoril sem na klic in rekel je le, da mu je žal za vse, kar se je zgodilo, da me hoče nazaj, da me ima tako rad. Bil sem tako vesel, da mi to uspeva, zato sva spet začela srečno živeti skupaj. Od takrat sem obljubil, da imajo vsi, za katere vem, da imajo težave v zvezi, bom takšni osebi pomagal tako, da se bom skliceval na edinega resničnega in močnega čarovnika, ki mi je pomagal pri lastni težavi in ​​je drugačen od vseh tistih lažnih. Vsakdo potrebuje pomoč tukaj svoj e-naslov: doctorigbinovia93@gmail.com lahko pokličete whatsapp preko njegove mobilne številke +2348144480786, da dosežete najboljši rezultat za vse ali vašo težavo .....

    OdgovoriIzbriši