torek, 26. april 2016

Naj filmi 2015

V bistvu jih je 59 ;), sicer pa top 3: Victoria, The Revenant in Room.

2 komentarja:

  1. Zakon! Večino sem jih sicer že videl, nekaj je povsem novih zame, na nekatere izmed njih pa sem celo že pozabil tako da hvala. Vsi nevideni so pristali na moji A must see listi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bivša i ja smo prekinule prije 1 godinu i 2 mjeseca i bila sam trudna šest mjeseci. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da im je sin rekao da me ne voli i ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila, a beba imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o djetetu. Bila sam jadna u životu pa sam zaplakala sestri i ispričala joj svoj problem te rekla da zna za moćnu čaroliju doktorke alabe koja joj pomaže kad ne može zatrudnjeti. Javila sam mu se putem e -pošte, a on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena začarala mog muža i rekla da će mi pomoći da prekinem čaroliju pa će mi se muž zauvijek vratiti i bit će moja. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao da mu oprostim. Veliko hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i više raditi svoje divno djelo. Ako imate problem koji vas muči u životu, trebate se obratiti ovom moćnom čarobnjaku! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga kontaktirati putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem njegovog vibera /whatsappa: +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši